Created with Lunacy Katalóg Created with Lunacy Katalóg

Prepravné podmienky

Osobný odber:

  • objednaný tovar si môžete vyzdvihnúť osobne na našej pobočke na Mierovej ul. 1742, v Čadci
  • keď bude Vaša objednávka pripravená k odberu, budeme Vás informovať prostredníctvom e-mailu alebo telefonicky, príp. SMS
  • pri osobnom odbere je možnosť platiť v hotovosti alebo platobnou kartou
  • pri osobnom odbere neúčtujeme žiadne poplatky, je ZDARMA.

UPOZORNENIE: Prosíme našich zákazníkov, aby počkali na potvrdenie (e-mail a SMS), že je tovar nachystaný k odberu, predídeme tým nedorozumeniam a Váš nákup bude plynulejší a pohodlnejší.

Rozvoz CA:

  • pri objednávke tovaru v okrese Čadca môžete využiť možnosť dodávky objednaného tovaru na Vašu adresu našim automobilom v rámci pravidelného rozvozu tovaru
  • keď bude Vaša objednávka pripravená k odberu, budeme Vás informovať prostredníctvom e-mailu alebo telefonicky, príp. SMS
  • pri rozvoze je možnosť platiť v hotovosti, platbou vopred (predfaktúra alebo Online platba), pri pravidelných odberateľoch prevodným príkazom faktúry
  • poplatok za dopravu:
  1. objednávka do 50,00 € s DPH             1,20 € s DPH
  2. objednávka nad 50,00 € s DPH           ZDARMA

UPOZORNENIE: Pri preberaní objednávky si s našim vodičom odkontrolujte podľa pokladničného dokladu alebo dodacieho listu dodané množstvo a skladbu objednaného tovaru. V prípade nedostatkov v doručenej dodávke spíšete s vodičom reklamačný protokol a dohodnete sa na ďalšom postupe.

Doručenie prostredníctvom Slovenskej pošty:

  • doba dodania zásielky je najneskôr do 2 pracovných dní od expedovania zásielky
  • po expedovaní zásielky budete informovaný e-mailom a sms správou
  • polohu zásielky môžete sledovať na základe referenčného čísla balíku prostredníctvom administrácie zákazníka
  • v prípade, že Vás poštový kuriér nezastihne na uvedenej dodacej adrese, nechá vo vašej schránke oznámenie o uložení zásielky (úložná doba je maximálne 18 dní, ak nie je zásielka do tejto doby vyzdvihnutá, vracia sa k nám späť)
  • objednávku zasielanú Slovenskou poštou je možné uhradiť pri prevzatí zásielky na dobierku, prípadne pred odoslaním bankovým prevodom alebo Online platbou
  • poplatok za dopravu je:               
  1. obchodná zásielka (max. 2 kg/bal)      3,00 € s DPH
  2. balík (max. 5 kg/bal)                                   4,00 € s DPH
  3. expres-kuriér (max. 30 kg/bal)             6,30 € s DPH
  4. dobierka                                                           1,20 € s DPH   
  5. pri objednávke nad 50,- € s DPH           ZDARMA                       

UPOZORNENIE - Pri preberaní zásielky si skontrolujte stav obalu zásielky, predovšetkým či nie je akýmkoľvek spôsobom porušený obal, prelepenie alebo iné poškodenie balíka. V prípade akýchkoľvek pochybností odmietnite zásielku prevziať a ihneď nás informujte, aby sme sa dohodli na ďalšom postupe. Pokiaľ zásielku prevezmete a zistíte poškodenie alebo stratu obsahu neskôr nenesieme zodpovednosť za poškodenie zásielky pri preprave prostredníctvom prepravnej spoločnosti.

Doručenie prostredníctvom GLS, a.s.:

  • objednaný tovar je doručený prostredníctvom kuriérskej služby GLS do 24 hodín od expedície
  • zákazník, ktorý si zvolí tento typ dopravy, by sa mal v čase doručenia zdržiavať na adrese, ktorú uviedol v objednávke (je to najvhodnejší spôsob dopravy v prípade, ak si želáte doručiť zásielku do zamestnania). V prípade, ak Vás nezastihne kuriér spoločnosti GLS na dodacej adrese, bude Vás telefonicky kontaktovať a dohodne sa s Vami na ďalšom postupe doručenia
  • po expedovaní zásielky budete informovaný e-mailom a sms správou
  • polohu zásielky môžete sledovať na základe referenčného čísla balíku prostredníctvom administrácie zákazníka
  • poplatok za dopravu je:              ​
  1. balík (max. 50 kg)                                        8,60 € s DPH
  2. dobierka                                                          1,70 € s DPH
  3. pri objednávke nad 100,- € s DPH       ZDARMA        

UPOZORNENIE - Pri preberaní zásielky si skontrolujte stav obalu zásielky, predovšetkým či nie je akýmkoľvek spôsobom porušený obal, prelepenie alebo iné poškodenie balíka. V prípade akýchkoľvek pochybností odmietnite zásielku prevziať a ihneď nás informujte, aby sme sa dohodli na ďalšom postupe. Pokiaľ zásielku prevezmete a zistíte poškodenie alebo stratu obsahu neskôr, nenesieme zodpovednosť za poškodenie zásielky pri preprave prostredníctvom prepravnej spoločnosti
.